Majowa wishlista, czyli na co poluję w tym miesiącu

Cześć dziewczyny! Zaczął się już jeden z moich ulubionych miesięcy, wreszcie zaczynam czuć wiosnę! Jak pewnie wiecie wiosna to idealny czas do zmian- może nowa fryzura, inny makijaż, jakaś dieta? Ja postanowiłam, że będzie to u mnie miesiąc intensywnego zrzucania zbędnych kilogramów- zdrowy tryb życia! Oprócz tego zamierzam wyćwiczyć sobie idealną pupę.

Ale przechodząc do sedna- przedstawiam Wam moją majową listę życzeń. Nie będzie za bardzo rozbudowana, żebym miała możliwość kupienia wszystkiego co jest na liście bez zbytniego wyszczuplania portfela. Zaczynamy!

Na zdobycie tych dwóch rzeczy liczę w tym miesiącu najbardziej. Może już wiecie, a może też nie, ale na paletkę z Wibo poluję odkąd wyszła- jeszcze ani razu nie widziałam jej w żadnym Rossmannie w moim mieście. Nie mam pojęcia czym jest to spowodowane. Oprócz tego pomadka matowa Nyx- ma przepiękny kolor jasnego różu, idealny na wiosnę. Miałam ją już, dokładnie taką samą, jednak przez moje wrodzone gapiostwo gdzieś ją zgubiłam ;)

Ta paletka Catrice podbiła moje serce jak tylko po raz pierwszy zobaczyłam ją na jakimś instagramie. Wiem, że pochodzi z edycji limitowanej, która prawdopodobnie nie była dostępna w Polsce, ale jedna instagramowiczka powiedziała mi, że jest na 100% pewna, że ją widziała w Hebe i że ją posiada- zatem będę polować! 

Dzięki promocjom w Rossmannie dużo dziewczyn kupiło i bardzo zachwala te mascary. Ja na promocję już nie zdążę, ale na szczęście nie są to kosmetyki bardzo drogie, więc na pewno dorwę je któregoś dnia, jak minie już szał w Rossmannach i półki z powrotem będą pełne :)



Ten kosmetyk jest swego rodzaju nowością. Nie słyszałam o nim dużo, ale jak już słyszałam były to same pozytywne opinie. Zamierzam spróbować ;)


Nie ma na polskim rynku firmy, której ufałabym bardziej niż Ziaji. Jeżeli będziecie śledzić mojego bloga pewnie jeszcze niejednokrotnie się o tym przekonacie. Na jakie produkty z Ziaji poluję w tym miesiącu? Pierwszym jest maska z serii Ziaja Nuno. Mam żel do mycia twarzy z tej serii i bardzo go sobie cenię. Oprócz tego uwielbiam saszetkowe maski Ziaji. Następnym produktem jest wielofunkcyjny olejek z serii Cupucacu- mój demakijaż opiera się na olejku z Ziaji z serii Ulga, więc wierzę, że ten również będzie idealny. Ostatnie dwa produkty z mojej listy pochodzą z serii Multimodeling. Jest to serum modelujące biust i balsam wysmuklający do ciała- nie zamierzam się oszukiwać, że dzięki smarowaniu się kosmetykami schudnę. Ale mam w planach zrzucenie kilku kilogramów, więc będę z pewnością potrzebowała czegoś, co pomoże mi utrzymać jędrność skóry. Nie jest też tajemnicą, że dużo tłuszczu spala się nam kobietom z biustu (niestety!) to zamierzam zadbać także o piersi.

A Wy? Macie jakieś specjalne życzenia na ten miesiąc? Dajcie znać, może o coś wzbogacicie moją listę :p

18 komentarzy:

  1. Paletka Catrice wygląda świetnie :) A tego płynu Garnier też mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem maniaczką różnego rodzaju paletek z cieniami, a tę po prostu MUSZĘ mieć! Nie ważne jakim kosztem ;p

      Usuń
  2. Jestem maniaczką Ziaji! Zaopatrzam się tam we wszystko co potrzebuje moje ciało i twarz do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja to najlepsza tego typu firma na polskim rynku!

      Usuń
  3. Dosyć pokaźna ta lista 😍😍❤ ale dajne produkty wybrałas. Ja jestem zadowolona z tego płynu micelarnego z olejkiem 👌 jest świetny. Na moim blogu znajdziesz jego recenzję więc zapraszam 👌😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi ;)

      Usuń
  4. Też mam zamiar kupić mascarę, bo moje poprzednie już się nadają tylko do kosza. Jak zawsze wybiorę 2000 calorie oraz Million Lashes (tą fioletową). Generalnie skupiam się na tym, co się kończy - potrzebuję jeszcze nowej bazy pod cienie, pomadki ochronnej do ust, żelu pod prysznic i suchego szamponu. No i to chyba tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z baz pod cienie polecą tą z Catrice i słyszałam też, że ta z Wibo jest super ;)

      Usuń
  5. Super blog, zapraszam serdecznie do mnie, w każdym poście nowe promocje w popularnych sieciówkach i butikach internetowych! :) Dodatkowo wkrótce pojawią się ciekawe inspiracje i porady, jak taniej robić zakupy przez internet! :)

    ZAPRASZAM:
    www.panipromocja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    Bardzo podoba mi się ta paletka Catrice, jest mega!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie swojego czasu było dużo tych paletek z Wibo! :D Uwielbiam ją, bo sama posiadam! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa lista ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor pomadki, ja poluję na jedną z wibo :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki matowe NYX są piękne. ;] Nie wiedziałam, że Ziaja również ma produkty modelujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mojej majowej liście była tylko pomadka matowa z nyx i udało mi się niedawno ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam niedawno maskarę 2000 calories dramatic volume, świetna - bardzo podoba mi się efekt jaki daje. Na dużej ilości blogów widuję paletkę do konturowania Wibo, ja niestety nie mam do niej dostępu a wiele osób ją poleca. Mam nadzieję, że jak już ją kupisz to podzielisz się wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slavic Girl , Blogger