Pomóż swojej opaleniźnie! Przyspieszacze z Ziaji :)

Cześć Wam! Mam nadzieję, że u Was pogoda jest tak piękna jak u mnie. Kocham lato, słońce a dnie spędzone na opalaniu to moja wizja idealnych wakacji. Na pewno wiele z Was ma ten sam problem co ja, a mianowicie jasną karnację, która opala się bardzo powoli. Mam na to sposób!


Przyspieszacze do opalania odkryłam całkiem niedawno. Było to jakieś 2 lata temu, kiedy akurat wyjeżdżałam na wakacje do Grecji i chciałam wrócić jak najbardziej opalona. Od tamtego czasu testowałam ich całkiem sporo, jednak dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moich dwóch ulubieńców. 

Zacznę od aktywatora opalania z serii Ziaja Sopot Sun. Ma on konsystencję lekkiego kremu, można powiedzieć balsamu. Nie jest tłusty i dość szybko się wchłania. Jeżeli chodzi o opaleniznę- zdecydowanie przyspiesza proces opalania, opalamy się na nasz naturalny kolor opalenizny. Kosmetyk wydajny, cena ok. 10 zł. Idealny do opalania nad wodą, mniejszy efekt daje podczas opalania np. w ogródku czy na balkonie. Koleżanka mówiła mi także, że jest to jej faworyt jeżeli chodzi o opalanie na solarium, jednak nie mogę tego potwierdzić, bo z takiej formy opalania po prostu nie korzystam :)

Drugim produktem jest mój najulubieńszy z ulubionych, miłość, którą odkryłam dopiero w tym roku. Mowa ty o sprayu przyspieszającym opalanie z serii Ziaja Masło Kakaowe. Pierwsze co mnie w nim urzekło to jego forma (uwielbiam wszelkiego rodzaju spraye). Drugie to efekt jaki daje na skórze- jest to brąz, piękny czekoladkowy brąz! Mój naturalny kolor opalenizny to karmel, który bardzo lubię, jednak zawsze marzyłam o tym, żeby opalić się na brązowo- i oto jest! Produkt ten, jest tańszy od poprzednika (7-8zł) ale również mniej wydajny, ze względu na formę sprayu właśnie. Jednak w przeciwieństwie do Sopot Sun radzi sobie świetnie w każdych warunkach- na plaży, nad jeziorem, czy podczas zwykłego domowego opalania. 


Uwaga! Pamiętajcie, że ze słońcem nie ma żartów i z kosmetyków tego rodzaju trzeba korzystać z rozmysłem. Przyspieszaczem do opalania można posmarować się na ok. godzinkę, później jednak należy go zmyć i stosować zwykły krem z filtrem. Inaczej możemy się narazić na niepotrzebne poparzenia lub coś jeszcze gorszego. Oprócz tego nigdy nie używajcie tego typu kosmetyków na twarz. Pamiętajcie, że skóra twarzy jest dużo bardziej delikatna niż na reszcie ciała. To, że jakiś przyspieszacz nie daje żadnego efektu na waszych nogach czy rękach nie znaczy, że na twarzy też tego nie zrobi!


A Wy macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na szybsze opalanie? Dawajcie mi znać w komentarzach, może pojawi się coś wartego wypróbowania! Udanych wakacji dziewczyny :**

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji. Ostatnio miałam próbkę brązującego mleczka nawilżającego z serii Cupuacu. Miało cudowny zapach! :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam kosmetyków z Ziaji i u mnie sprawdzają się bardzo dobrze.
    Jednak żadnego z tych co pokazałaś w poście jeszcze nie miałam! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3/4 mojej kosmetyczki to kosmetyki Ziaji, zwłaszcza jeżeli chodzi o pielęgnację. Zachęcam do wypróbowania! <3

      Usuń
  3. miałam kiedyś to masło kakaowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post jak dla mnie mega przydatny bo właśnie szukam czegoś takiego :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, z natury jestem bardzo bladą osobom, a słońce za nic mnie nie łapię, więc pewnie bez jakiegoś wspomagacza się nie obejdzie

    http://notaworkofart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście nie mam problemów z opalaniem, ale chętnie sobie pomogę :) Bardzo przydatny post. Pozdrawiam i obserwuję kochana bo świetny post!
    Zapraszam do mnie http://julietguliet.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wypróbuje ten spray z Ziaji, zachęciłaś mnie nim! Też marzy mi się piękna, czekoladowa opalenizna, a ja jestem z natury blada i jak już się opalam, to na buraka. Koniecznie dopisuje do listy rzeczy do kupienia <3
    Super blog, obserwuje!

    pettie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypróbujesz daj znać jak się spisuje!

      Usuń
  8. Ja jestem bardzo blada, muszę zakupić produkty z wysokim filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie stosuję przyspieszaczy bo w sumie mam ciemną karnację :D ale uwielbiam też kosmetyki z Ziaji :) www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tej ciemnej karnacji :(

      Usuń
  10. niestety ja raczej opalania unikam ;)

    madzik-world.blogspot.com
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat żadnego sposobu nie mam, ale muszę się zaopatrzyć w ten spray kakaowy z Ziaji :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo często używam tych kosmetyków i spisują się świetnie ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kosmetyki z ziaji :) przydatne, bo ciężko się opalam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. własnie wybieram się do rossmanna po jakiś przyspieszacz, więc super, że natknęłam się na Twój post:) słyszałam,że z kolastyny- turbo przyspieszacz też jest spoko:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze się w końcu zaopatrzyć w ten przyspieszacz.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Normalnie bym się zaopatrzyła w taki przyśpieszacz ale ostatnio mnie tak mocno spaliło, że teraz skóra mi schodzi :(
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem jakąś fanką opalania, ale skoro już mamy wakacje może warto wypróbować coś nowego, zwłaszcza takiej sprawdzonej firmy jak ziaja :)

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo ten przyśpieszacz to niezła sprawa. Właśnie wyjeżdzam na wakacje i przydaloby mi się takie coś :) Jeszcze z Ziaji - bomba! :)
    Może wspólna obserwacja? Jak tak to zacznij i daj mi znać, a ja na pewno się odwdzięczę :)
    http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno takie produkty cieszą się popularnością, ale tak jak napisałaś - trzeba uważać podczas opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam masło kakaowe od Ziaji <3 Nadaje piękny odcień brązu po opalaniu :)
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slavic Girl , Blogger