Wibo 3 Steps To Perfect Face

Jakiś czas temu, kilka tygodni po wielkich Rossmannowych wyprzedażach udało mi się zakupić coś na cz polowałam już od dłuższego czasu. Rzadko kiedy zdarza się, żeby jakiś kosmetyk powodował u mnie tak silne palpitacje serca, naprawdę. Ale dorwałam go i mogę się z Wami podzielić moją opinią na jego temat. 

Jak widzicie po zdjęciu moja paletka jest już trochę wyświechtana, jednak mimo wszystko prezentuje się wspaniale. Ogólnie uważam, że ostatnimi czasy firma Wibo robi świetną robotę jeżeli chodzi o formę pakowania i prezentacji kosmetyków. 

Moim zdecydowanym faworytem w tym trio jest rozświetlacz o pięknym złotym odcieniu, idealnym wręcz na lato, kiedy moja twarz jest opalona. Dodaje skórze niesamowitej świeżości i blasku, sprawiając, że wygląda na wypoczętą i młodszą.
Róż w tym zestawieniu nie jest płaskim matowym różem- pięknie opalizuje, mieni się. Ponownie uważam, że jest idealny na lato, dodaje mega dziewczęcego uroku, ale ostrzegam, że dość łatwo z nim przesadzić.
Najsłabszym z rodzeństwa jest moim zdaniem bronzer. Możliwe, że moja opinia wiąże się z tym, że dość rzadko używam bronzerów. Jest to najsłabiej napigmentowana część paletki. Dość dziwne wydaje mi się to, że producent na opakowaniu określa ten bronzer jako puder na całą twarz. Moim zdaniem nie bardzo się do tego nadaje, jest po prostu za ciemny.

Paletka wyróżnia się spośród innych tego typu produktów nie tylko ceną i tym jak pięknie się prezentuje. Jest to również bardzo dobrze napigmentowana i kolorystycznie przemyślana paletka jaką posiadam. 


Kosztuje ok. 20 zł, dostępna w każdym Rossmanie. Uważam, że koniecznie musicie jej wypróbować. Ja się naszukałam i nie żałuję, kocham ją! 



16 komentarzy:

  1. Gdyby róż był bardziej brzoskwiniowy niż różowy to na pewno bym ją kupiła. Także wolę sama kompletować te 3 części paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory śliczne ale niestety nie umiem z tego korzystać, jestem nogą w konturowaniu ;)

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kolor różu! Rozświetlacz też się fajnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz zdecydowanie jest moim ulubieńcem

      Usuń
  4. Musze przetestować, na pewno dają fajny efekt na twarzy :)

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletkę kupiłam właśnie na promocji -49% i stała się moim ulubieńcem!! Po prostu ją uwielbiam! Szczególnie rozświetlacz :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż piękny! Uwielbiam te kolory :) Ogólnie paletka bardzo mi się podoba, jutro będę w Rossmanie, więc poszukam i może kupię :)

    Obserwuję :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę przetestować ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka prezentuje się ciekawie - lubię takie produkty, gdzie w jednym dostajemy aż trzy różne :P Niestety, u mnie by się nie sprawdziła ponieważ kolory są zbyt perłowe :((

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić jak była ta ogromna promocja w rossmanie, niestety spóźniłam się i był już wykupiony. Dawno nie byłam w rossmanie może skuszę się na tą paletkę teraz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty wibo jednak tej paletki jeszcze nie miałam. Chociaż po paletce od MUR wiem że wole pojedyncze kosmetyki.


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba skuszę się na promocjach w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam! :) Bardzo ładny róż i przyjemny puder brązujący, którego używam też jako cienia do powiek i sprawsza się super!
    Zapraszam: www.duochrome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slavic Girl , Blogger