Must have: jasna kredka do oczu- zastosowania i moje top 3

Cześć! Pewnie większość z Was przynajmniej raz w życiu pomyślała, że fajnie byłoby mieć większe oczy. Istnieją różne triki na optyczne powiększenie oka i dzisiaj zajmę się jednym z nich, a mianowicie chcę przedstawić Wam genialny wynalazek jakim jest nudziakowa kredka do oczu.

Jeszcze nie tak dawno, kiedy słyszałam określenie ,,kredka do oczu" przychodziła mi na myśl wyłącznie kredka w czarnym kolorze, która szczerze mówiąc na moim oku nigdy nie wygląda dobrze, mimo, że moje oczy nie należą do najmniejszych. Za to jestem absolutną fanką jasnych, nudowych wersji, które mają mega dużo zastosowań i dzisiaj przedstawię Wam kilka z nich.

Jeżeli chodzi o makijaż oka, jego optyczne powiększenie, bardzo popularną metodą jest nałożenie jasnej kredki na linię wodną oka. Oko wydaje się automatycznie bardziej otwarte, spojrzenie staje się świeższe. Trik ten jest stosowany przez wiele makijażystów gwiazd, przez co jest coraz popularniejszy w naszym codziennym makijażu. Jeżeli o mnie chodzi jest to krok, którego nie pomijam nigdy.

Drugą fajną sprawą, jest nałożenie jasnej kredki pod łuk brwiowy. Da nam to zarówno efekt idealnego łuku brwi, ale również otworzy oko, podniesie je. Bardzo świeży i naturalny efekt daje też rozświetlenie jasną kredką wewnętrznego kącika oka.



Jasna kredka, może być też bardzo pomocna, jeżeli chodzi o makijaż ust. Ze względu na swój kolor może służyć jako konturówka do każdej pomadki. Poza tym, podkreślenie dolnej wargi i łuku kupidyna nudową kredką optycznie powiększy nam usta.

To było kilka moich ulubionych zastosowań jasnej kredki, mimo, że jest ich oczywiście dużo więcej. Jeżeli któraś z Was jest tym tematem szerzej zainteresowana, polecam poszukać na YouTube- dziewczyny wymyślają tam dla tej kredki tak genialne zastosowania, że aż ciężko uwierzyć, że tak małym kosmetykiem można wykonać tyle rzeczy :) Teraz chciałabym Wam przedstawić kilka nudowych kredek, które używam najczęściej. Będzie to moje top 3, najlepsze z najlepszych.

1. Lovely - Nude Eye Pencil

Ma najjaśniejszy kolor ze wszystkich trzech, jest to kolor kremowy wpadający w biel. Daje mocny, ale naturalny efekt. Malowanie nią linie wodnej jest bardzo przyjemne, ponieważ ma idealną konsystencję. Nie jest ani za miękka, dzięki czemu nie osiada między rzęsami, ani za twarda, przez co nie mamy wrażenia, że malujemy oko kawałkiem drewna. Jej minusem jest to, że ze wszystkich trzech ma najmniejszą trwałość. Jej koszt to niecałe 7 zł, dostępna w Rossmannie.

2. Golden Rose - Emily Waterproof Eye Pencil nr 122. Najbardziej nudowa ze wszystkich, jej kolor delikatnie wpada w róż, przez co na oku daje bardzo delikatny efekt. Będzie idealna dla tych z Was, które mają ciemniejszą karnację. Jest trochę tępa w użyciu, najtwardsza z całej trójki, aby uzyskać w miarę widoczny efekt, trzeba się namachać trochę więcej niż w przypadku tej z Lovely. Jednak jej absolutną zaletą jest trwałość. Na linii wodnej oka, gdzie większość kosmetyków potrafi zniknąć (dosłownie :) ) w mgnieniu oka ma to ogromne znaczenie. Kosztuje niecałe 6 zł.

3. Paese - Eye Pencil nr 06 Golden ecru. Moja faworytka, to już moja któraś sztuka z kolei, zawsze będę do niej wracać, Ma najbardziej kremowy kolor ze wszystkich, idealnie się rozprowadza, jest idealnie miękka, automatycznie odświeża oko i ma zadowalającą trwałość. Nie potrafię mówić o niej obiektywnie bo mnie osobiście ona zachwyca i zabieram ją ze sobą zawsze i wszędzie i polecam każdemu, więc Wam również. Jej minusem, może być słabsza dostępność niż w przypadku poprzedniej dwójki, Kosztuje 12 zł.


1. Paese
2. Golden Rose
3.Lovely



32 komentarze:

  1. Świetne te kredki, na prawdę widać dużą różnicę :D Ta z golden rose wydaję się być naprawdę ciekawa i warta uwagi :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam białą kredkę w swojej kosmetyczce, ale nie używam jej tak często, zazwyczaj na jakieś większe wyjście bo też rozświetla ładnie oko :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kredki :D
    Też mam sporo ich, kiedyś miałam obsesje na ich punkcie. Ale przez jakiś czas przestałam je używać :)Naprawdę widać dużą różnicę :D

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa, muszę sobie taką kupić, bo kiedyś naprawdę często używałam, a jakoś nie mogę się zabrać i ruszyć kupić nowej :(

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam te kredke Emily i jest świetna :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odcienie.
    Nie słyszałam o tych kredkach
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Różnica jest bardzo widoczna :) Zainteresowały mnie te kredki. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolorki
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że jasna kredka powiększa usta :O. W ogóle to świetnie prezentuje się na powiece ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzyskałaś bardzo ciekawy efekt na oku, nie spodziewałam się go. Bardzo interesująco napisany post, czytałam z wielką przyjemnością :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie taka kredka to must have po nieprzespanej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post. Sama stosuję te triki, gdyż mam małe oczy i kredki w tych odcieniach są dla mnie zbawieniem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamawiam trzy musze wypróbować jasne kredki w połączeniu z moimi małymi oczami to ósmy cud świata :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam białą kredkę, ale nie wiedziałam jak jej używać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Ci ze naprawde mnie zaciekawilas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mam jedną z Max Factor. ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jakoś nie lubię tego triku... wszystko wygląda ładnie na zdjęciach, w rzeczywistości dużo dziewczyn robi sobie taką kreskę, że wręcz psuje ona makijaż oka, niż sprawia, że jest on naturalny...
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey, cool products! Thanks for sharing. :)

    Do you want to follow each other on GFC? If yes, let me know on my blog and I’ll follow you back.

    Have a nice day!

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  22. To chyba czas kupić jasną kredkę!
    Ja uwielbiam w kącikach oczu jasny cień, też jest super! <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy wpis, sama czasami stosuję taki trik. Choć przyznam, że u niektórych dizewczyn wygląda to ładniej i naturalnie, a ja mam czasami wrażenie że wyglądam dziwnie. Ale tak jak piszesz na moim oku czarna kredka również nigdy nie pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy trik, jak najbardziej godny zastosowania! bomba,czekam na wiecej takich typu rzeczy ;3
    wspolna obserwacja? ja juz i to z ogromna checia, buziaczki

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post , na prawdę eidac różnicę w spojrzeniu :) obserwuje, buziaki ! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  26. ten jasny kolor daje super efekt :) obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam się właśnie zaopatrzyć w białą przede wszystkim :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie planuję kupić sobie białą kredkę, bo tak jak napisałaś - jest bardzo uniwersalna. Ten trik z pomalowaniem dolnej lini wodnej daje naprawdę magiczny efekt ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedawno zaczęłam się malować, jestem początkującym typem haha. Siostra szuka białej kredki, muszę ją tu przysłać koniecznie.
    primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam kredkę z Lovely i faktycznie jest bardzo nietrwała :( Polecam Ci beżową kredkę z Inglota, jest troszkę droższa, ale dłużej się utrzymuje. Muszę wypróbować tę z Golden Rose i Paese. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jasna kredka jest świetnym sposobem na optyczne powiększenie oczu, ciężko jest jednak znaleźć taką, która na linii wodne pozostanie nie do zdarcia :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slavic Girl , Blogger