Ulubieńcy września :)

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, którego u mnie na blogu jeszcze nie było. Zdecydowałam, że co jakiś czas będę robić wpisy z faworytami miesiąca, a we wrześniu było kilka perełek, które warto jest pokazać.

Na ostatnim miejscu mojej dzisiejszej listy jest produkt z pielęgnacji, który już w sklepie pokochałam za sam zapach. Mowa tu o peelingu do ciała tutti frutti z firmy Farmona. Jest to już moje drugie opakowanie, które niestety mi się kończy. Na szczęście peeling jest mega łatwo dostępny (możecie go kupić w Biedronce, Naturze, Rossmannie, Hebe po prostu WSZĘDZIE), a przy tym tani- ok 10 zł. Peeling sprawuje się zdecydowanie na piątkę. Skóra jest po nim gładka i miękka, nawilżona a przede wszystkim nie jest podrażniona, z czym miałam problem przy innych tego typu produktach. Poza tym zostawia ją przyjemnie pachnącą- dostępny jest w tak szerokiej gamie zapachowej, że każdy znajdzie coś dla siebie.


Kolejnym ulubieńcem jest również produkt z pielęgnacji, o którym już kiedyś wspominałam, przy okazji posta o codziennej pielęgnacji twarzy  klik . Wtedy jednak byłam w fazie jej testów, a teraz mogę powiedzieć o niej coś więcej. Mówię o maseczce z zieloną glinką z serii Ziaja Nuno. Na początku jej używania byłam z niej zadowolona, ale nie dawała żadnych rewelacyjnych efektów, więc odłożyłam ją na rzecz innej. Jednak jakoś w połowie września miałam bardzo duży wysyp na twarzy- nie mam do tej pory pojęcia czym mogło to byś spowodowane. Wtedy wróciłam do tej maski i okazało się, że ma świetne właściwości oczyszczające. Co tu się dużo rozwodzić- kocham ją. 

We wrześniu postanowiłam też, że przekonam się z powrotem do kremów bb i odłożę na bok ciężkie podkłady. Ekspedientka w Hebe poleciła mi krem bb z serii Bell Hypoallergenic. 


Krem ma piękny jasny kolor (dla bladziochów to bardzo ważne) i pod żadnym pozorem nie wpada w różowe tony. Jeżeli chodzi o dopasowanie do cery to myślę, że każda z Was coś sobie znajdzie bo jest dostępny w naprawdę dużej, jak na produkty tego typu, gamie kolorystycznej. Nie jest to podkład mocno kryjący, jednak pięknie wyrównuje koloryt cery, stapia się z nią i naprawdę wygląda tak, jakbyśmy nie miały na twarzy nic poza własną skórą. Oprócz tego bardzo dobrze przyjmuje inne produkty, takie jak bronzer, róż czy rozświetlacz i jest zaskakująco długotrwały. 



Dzisiejsze zestawienie zamyka absolutny faworyt września. Paletkę Neutral Shadows z Wibo kupiłam jeszcze przed wakacjami, w okresie promocji w Rossmannie klik . Jest ona moim zdaniem bardzo dobra, jednak nie chcę dzisiaj mówić o całej tej paletce, tylko o kilku konkretnych odcieniach, które się w niej znajdują. 


Nazwy cieni od góry:
1. magic touch
2. naked look
3. most wanted
4. sparkling nude
5. bitter chocolate

Kocham te cienie za ich pigmentację i błysk jaki dają na oku. Natomiast ten matowy beż jest idealny jako baza do podbicia koloru na powiece i rozświetlania łuku brwiowego. Rzadko spotyka się tak neutralny kolor beżu, który nie będzie wyglądał karykaturalnie. Moje wrześniowe makijaże składały się w 90% z tych 5 cieni. 


A jakie produkty podbiły w tym miesiącu Wasze serca? Polecajcie! 

25 komentarzy:

  1. Lubię produkty Tutti Frutti :) Moje serce w tym miesiącu (a raczej w poprzednim) podbił energizujący balsam do ciała kokos i ananas (też z tej serii ) oraz Bianek płyn micelarny do twarzy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs urodzinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy. :) Ta paletka bardzo mi się spodobała.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba wypróbuję ten krem bb. bo ostatnio kupiłam sobie z ziaji, jednak bardzo się zawiodłam :(
    obserwuję i pozdrawiam, natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja we wrześniu pokochałam balsamy do ust z carmexa!
    obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutti Frutti jest także moim ulubieńcem :D Ja mam kilka ulubieńców września, ale za długo bym się musiała rozpisywać ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


          

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na paletkę cienie z Wibo na promocji w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutti Frutti jest świetny- uwielbiam zapach ! :) chyba zapoluję na te cienie podczas promocji w Rossmanie :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com
    (zapraszam do obserwowania, jeśli Ci się u mnie spodoba) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tutii frutii to moje ukochane produkty:) szkoda że nie są do jedzenia bo zapachy mają mega xd obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your blog is very nice and I am following you.
    I would love for you to follow back - it is
    fun to support new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka jest śliczna, chociaż wolę zdecydowanie mat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja oddałabym wszystko, żeby mieć mały drewniany domek w górach i móc tam wypoczywać <3

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna co to ma wspólnego z moim postem ale to miłe, że wpadłaś :)

      Usuń
  13. Wspaniali ulubieńcy! Szczególnie kocham paletkę wibo <3 Świetne zestawienie :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka Wibo ma piękne kolory ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki z tutti frutti ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy, szczególnie maseczka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam rzeczy tutti frutti tak łądnie pachną *_* Fajny post. Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie www.fashionndia.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się własnie nad tą paletką póki promocje w rossmanie ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również pokochałam te cienie :)
    świetni ulubieńcy :)
    obserwuje :D
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tą paletkę z Wibo! Piękne kolory! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka Wibo ma świetne kolory. ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slavic Girl , Blogger