Ulubione kolory ust na jesień | Golden Rose


Cześć! Mamy połowę października, jesień w pełni, więc przychodzę dzisiaj do Was z postem typowo sezonowym. Tę porę roku uwielbiam głównie ze względu na kolory- w makijażu, modzie na dworze. Dzisiaj kilka moich propozycji, jeżeli chodzi o makijaż ust. Przegrzebałam swoją półkę w poszukiwaniu tych naprawdę ulubionych odcieni i wybrałam 6, które chciałabym Wam zaproponować.

Pomadek Golden Rose raczej nie trzeba Wam przedstawiać, myślę, że każda z nas ma przynajmniej jedną sztukę w domu, jeżeli nie to koniecznie spróbujcie, gwarantuję, że się nie zawiedziecie. 
Moja pierwsza propozycja to sławna swego czasu płynna pomadka GR w numerze 10. Kupiłam ją jakoś na wiosnę i mimo początkowego zachwytu kolor nie za bardzo przypadł mi do gustu. Wróciłam do niej jesienią i teraz jest idealna. Lepiej wygląda na mojej mniej już opalonej twarzy, w zestawieniu z bardziej brązowym makijażem oczu i ciemniejszymi ubraniami, a tak właśnie wyglądam na co dzień jesienią. 

Druga propozycja to kolor, który mam w swojej kolekcji od ok tygodnia i nie wyobrażam sobie, żeby mogło go zabraknąć. Piękne głębokie wino, w pełni matowe- cudo! Jeżeli chodzi o matową kredkę z GR jej kolor wypadł tu trochę pomarańczowo, głównie ze względu na zestawienie z ciemnym winem na górze. Jednak w rzeczywistości jest to żywa, ale w pełni matowa czerwień, z gatunku tych, które będą pasować większości typów urody i na każdą okazję. 

Przejdźmy teraz do konturówek, niektóre je lubią niektóre nie. Historia pierwszego koloru, który Wam proponuję jest dość ciekawa, bo jak pewnie zauważyłyście nie jest to kredka do ust tylko do oczu. Swego czasu miałam mega fazę na brązowe usta- szukałam odcienia idealnej czekolady, której nie mogłam nigdzie znaleźć. Jednak kiedy na stoisku Golden Rose szukałam mojej nudziakowej kredki do ust Emily przypadkowo natknęłam się na tę i od razu wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę. Na ustach wygląda przecudownie, piękny brąz z lekkim błyskiem- marzenie! 

Druga propozycja jest to chyba mój ulubiony kolor ze wszystkich. Idealny jesienny kolor, na granicy czerwieni i brązu. Bardzo podbija mój kolor oczu (niebieskie) i od kilku dni nie noszę niczego innego. Ostatnia kredka to znowu typowa czerwień, z gatunku tych ,,dla każdego". Jednak w przeciwieństwie matowej kredki o której mówiłam wyżej ta jest bardziej trwała i ma bardziej satynowe niż matowe wykończenie. 

Dawajcie znać, czy próbowałyście któryś z tych kolorów i jakie odcienie wy proponujecie na jesień :) 


41 komentarzy:

  1. Przepiękne kolorki! Rzeczywiście bardzo wpadają w jesienne barwy :) Najbardziej podoba mi się Golden Rose Longstay i z tego co widzę jest nawet tani!

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam produkty do ust z GR <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki od Golden :)

    dodaje do obserwowanych :*


    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i 10, i 20, są naprawdę świetne. Właściwie wszystkie kolory mi się podobają :)
    modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki GR są niezastąpione! Obserwuję i zapraszam do mnie: http://amarantowe-usta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że latem nie przepadam za takimi mocnymi odcieniami, ale jesienią właśnie wręcz przeciwnie. Pomadki i kredki z GR to chyba będą zawsze moimi ulubieńcami. Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Crayon 9 i Velvet Matte 20 - śliczne odcienie :) lubię produkty GR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty do ust Golden Rose <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam matowe produkty do ust tej marki :) Świetne kolory posiadasz :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kolory :) nie używam, ale te mnie zaciekawiły. Idealnie by do mnie pasowały :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam produkty GR! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory cudowne <3 uwielbiam kosmetyki do ust z GR <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki z GR są świetne :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż mam już kilkanaście pomadek w praktycznie identycznym odcieniu jak nr 10 to z chęcią bym ją przygarnęła do swojej kolekcji <3
    OHMELS - beauty blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadki z golden rose są zdecydowanie najlepsze :D Kocham je, numerek 10 jest przepiękny ;) Uwielbiam takie odcienie

    pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę ,że jesteś fanką Golden Rose, w sumie ja też ♥ Mają genialne produkty w świetnej cenie ♥ A te matowe kredki i szminki to raj ♥ Polecam Ci cienie do brwi z Golden Rose ♥ Zaobserwowałam, liczę na rewanż ;)

    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne jesienne kolorki. Ja o wspaniałości GR niejednokrotnie słyszałam i sama zabieram się do tego by sobie coś z tej marki kupic :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja lubie odcien bladego rozu :)

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i pomocny post! Dzięki!:)
    Zapraszam też do mnie:
    http://lawiniapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kolory są cudowne! Chyba w końcu czas skusić się na coś z GR :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne te kolory. Super post! :D Obserwuję.
    Wpadnij do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również mam tę matową pomadkę z GR o kolorku 10 i jest świetna! 20 też jest super!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastic colors for fall!

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  24. I also love Golden Rose brand, you can see it on my blog!
    i follow you♥
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory! Ja od kilku dni jestem posiadaczką pomadki w płynie ze Sleeka i uwielbiam ją <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  26. Golden Rose to moja ulubiona marka! Piękne kolory! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam okazji próbować jeszcze marki Golden Rose, ale pierwszy kolorek jak najbardziej mi się podoba. O wiele bardziej jednak przypadły mi do gustu kolory konturówek. ;)



    Obserwuję i pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. super jest ta firma <3
    ciekawy blog :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. GR jest jedną z lepszych i tańszych marek pomadek matowych, które maja super kolory i długo się trzymają! :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe kolorki! Uwielbiam takie, szczególnie w jesień ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ta czerwień jest piękna ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam produkty tej firmy :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Superowe kolorki ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, so many beautiful lip products, I can't say which color I like the most. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam płynne pomadki matowe oraz konturówki z Golden rose, zwłaszcza w odcieniach fioletu i nude:D

    Zapraszam: KLIK<3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slavic Girl , Blogger