Czyste Piękno-plastry na nos, czoło i brodę


Hej dziewczyny! Miałyście kiedyś problem z wągrami lub zaskórnikami? Zawsze słyszałam od koleżanek jak denerwujące są ,,te małe czarne kropeczki", ale byłam tą szczęściarą, która nie miała z nimi do czynienia. Jednak ostatnio zaczęłam je zauważać - nie są szczególnie widoczne, malutkie, głównie na nosie ale też na brodzie. Przyznam, że lekko mnie to zmartwiło bo nie do końca rozumiem dlaczego nagle się pojawiły. Nie mam skóry tłustej, nie zmieniłam ostatnio ani pielęgnacji alni sposobu żywienia- jeżeli macie pomysły jakie mogą być tego powody bardzo proszę, dajcie znać.

Przechodząc do sedna- od razu zaczęłam walkę z nimi bo rzeczywiście, ,,małe czarne kropeczki", mimo, że prawdopodobnie są niewidoczne dla innych bardzo mi przeszkadzają i są w moim odczuciu nieestetyczne. Wybrałam się na zakupy do kilku drogerii, żeby wypróbować kilka rodzajów plastrów i przypadkiem trafiłam też na takie w Biedronce- szczerze mówiąc nie miałam pojęcia, że są tam tego rodzaju rzeczy. Nie wyobrażacie sobie, jakie było moje zaskoczenie, kiedy właśnie te z Biedronki okazały się najlepsze!

Biedronka mnie zaskakuje, wiem, że Was też, więc przejdźmy teraz jak najszybciej do mojej opinii na temat tych plasterków. Niesamowite jest to z jaką siłą wyciągają zanieczyszczenia i jak miękką skórę pozostawiają. Po pierwszym użyciu plastra do nosa, pozostało na nim  mnóstwo ,,paskudztwa"- nie byłam nawet świadoma tego, jak bardzo zanieczyszczona jest moja skóra w tym obszarze. Działanie takie plastry zawdzięczają węglowi- ich spód jest czarny, rozpuszcza się pod wpływem wody i uwalnia swoje oczyszczające właściwości. Kolejną niespodzianką jest to, jak widoczna jest zmiana w wyglądzie skóry na nosie- w moim przypadku stała się ona zdecydowanie zdrowiej wyglądająca, jędrniejsza i niesamowicie nawilżona- nie mogłam przestać głaskać się po nosie, był tak mięciutki! Dużą zaletą tego produktu jest jego wielkość- nie są to mikroskopijne plasterki, z którymi też się niestety spotkałam, tylko dość duże plastry, które wyczyszczą nie tylko obszar czubka nosa, ale też obszar wokół niego-a wiadomo przecież, że zanieczyszczenia nie koncentrują się tylko w jednym miejscu. Co do plastrów na brodę i czoło- na brodzie mój problem był znikomy, na czole nie było go wcale. Po dwukrotnej aplikacji plastrów na brodę mogę powiedzieć, że pozbyłam się problemu.

Podsumowując: polecam je każdej z Was, która ma mały budżet a denerwują ją zaskórniki, które potrafią być naprawdę zmorą- sama się o tym przekonałam. Jedno opakowanie plastrów zawiera dwie sztuki i kosztuje 5 zł. Ich minusem może być dostępność- są szybko wykupowane, co świadczy o tym, że nie tylko ja się nimi zachwyciłam. Aktualnie pozostał mi tylko jeden plasterek, więc jeżeli tylko na nie trafię zrobię duży zapas :)

Prawie bym zapomniała! Nadal staram się pozbyć zawartości szafy, więc zapraszam Was na mój vinted: klik Może którejś z Was coś wpadnie w oko :)

32 komentarze:

  1. Nie spodziewałam się, że biedronkowe będą najlepsze! Ja ogólnie to widziałam je w biedronce, ale jakoś nie testowałam ich :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywałam kiedyś podobnych plasterków, ale innej firmy ale niespecjalnie mi pomogły. W Biedronce rzadko bywam, ale jak będę na pewno się za nimi rozejrzę. Może akurat okażą się i dla mnie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, te małe kropeczki nie są bardzo widoczne, ale ja jestem z natury perfekcjonistką i po prostu nie mogę żyć ze świadomością, że coś tam się pojawia niepożądanego. Zatem jak tylko mogę walczę z wszelkimi niedoskonałościami.
    O tych plastrach nie słyszałam, a chętnie wypróbuję :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także mam tym problem ale jakoś naturalnymi sposobami z internetu zwalczam go i widać efekty
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam takich "plastrów na nos" z Douglasa. Fajnie się sprawdzały. Tych z biedronki nie miałam. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o plastrach, muszę je kiedyś wypróbować. ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Również stosuję plastry oczyszczające na nos z Biedronki, lecz z firmy Purederm i jestem z nich bardzo zadowolona. Tych jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście nie mam problemów z cerą ;)
    Filmik już powinien działać: https://www.youtube.com/watch?v=iPTZfzwe7xc

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja takich cudów nie używam, bo nie mam takiej potrzeby ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja :)
    Na pewno wypróbuje, ponieważ mam podobny problem.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią się skuszę.


    https://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam duży problem z tymi kropeczkami! Z wielką chęcią wypróbuję :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czasami sięgam po te plastry ;) Są skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę zacząć częściej odwiedzać Biedronkę, bo nigdy jeszcze ich nie widziałam, cociaż są inne tego typu rzeczy.
    Jak tylko będą to robię zapas!
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią wypróbowałabym takie plastry w nagłych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. PRzyznam, że od dawna stosuję takie plastry przed wyjściem :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi raczej na razie nie sa potrzebne, ale kiedyś na pewno wypróbuję ;D Obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  19. I've never heard about this product, seems awesome :D
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Follow for follow ? let me know :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przetestuję ponieważ ostatnio miewam z tym wielki problem, a wizyta u kosmetyczki niespecjalnie mi się "widzi" :(

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji ich używać ale z chęcią przetestuję, ze względu że sama mam mały problem z zaskórnikami:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Również słyszałam o tych plastrach z biedronki, że są dobre, z chęcią je przetestuję :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem mile zaskoczoną tą pozytywną recenzją :)
    P.S. Z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przymierzam się do zakupów właśnie takich plastrów. Bardzo mnie zaciekawiły. :) Obserwuję :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie coś takiego kompletnie nie działa...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś - co prawda innej firmy ale wcale nie działały :< Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. estrogen degrees, that is the female dominant hormone so one can inhibit the discharge of testosterone. strolling, biking, swimming, stair stepping, and rowing are notable physical http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja od dłuższego czasu zastanawiam się nad takimi plastrami na nos, ale jakoś boję się wypróbować. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo ciekawe, nie widziałam ich, muszę koniecznie je przetestować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też je miałam u mnie niestety nie działają 😶😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slavic Girl , Blogger