WIBO Shimmer Kit- paleta rozświetlaczy


Zapewne nie raz miałyście tak, że po zobaczeniu jakiejś rzeczy w sklepie od razu wiedziałyście, że prędzej czy później musicie ją mieć. Mi nie zdarza się to często, raczej od czasu do czasu. Ostatnio poczułam to kiedy zobaczyłam na półce w Rossmannie nowość od Wibo, czyli pewnie znany już większości z Was Shimmers Kit, do tzw. strobingu. (Dla tych z Was, które nie wiedzą- strobing, jest to technika konturowania twarzy za pomocą rozświetlaczy, co ma nadać jej młody, wypoczęty i zadbany look)


Pierwszą rzeczą, jaka rzuca się w oczy jest niesamowity design opakowania, zarówno na zewnątrz jak i w środku. Produkt zapakowany jest w bardzo dobre jakościowo opakowanie, które z góry pokryte jest lustrzaną powierzchnią. Moim zdaniem jest to niesamowicie eleganckie, można wręcz powiedzieć, że wygląda luksusowo. Nie boję się powiedzieć, że Wibo robi coraz lepszą robotę zarówno jeśli chodzi o ich kosmetyki, jak i ich prezentację.


Produkt prezentuje się pięknie także w środku. Mamy tu 4 kolory rozświetlaczy (swatche niżej), fajnym dodatkiem jest też pędzelek, zapakowany w osobną folię. Jest malutki, ale wypróbowałam go i radzi sobie z nakładaniem produktu całkiem nieźle, chociaż ja do rozświetlacza mam już swój ulubiony duży pędzel.


Przechodząc do samego produktu, rozświetlacze są bardzo dobrze napigmentowane. Byłam szczerze zaskoczona, ponieważ zupełnie się nie spodziewałam aż tak mocnego efektu. Tworzą piękną taflę, drobinki widać tylko, kiedy naprawdę dokładnie się przyjrzymy. Dwa jaśniejsze kolory są bardzo codzienne i dla każdego- zarówno dla wielbicielek chłodnego jak i ciepłego efektu. Następnie mamy bardzo złoty kolor, lepszy na lato do opalonej karnacji. Ostatni jest zdecydowanie za ciemny jak dla naszej charakterystycznej słowiańskiej urody, ale równie dobrze może posłużyć jako cień. Dodatkowym atutem takiego przekroju barw jest fakt, że możemy je ze sobą łączyć. Nie mogę też narzekać na ich trwałość. Przebijają pod tym względem słynny rozświetlacz Lovely (o którym pisałam jakiś czas temu, link w boxie pod postem), czy równie popularny od MySecret.

Ciekawą sprawą jest też konsystencja produktu. Nie są one ani typowo suche, pudrowe, ale też nie są kremowe. Wydaje mi się, że jest to coś pomiędzy, bardzo miłe i satynowe w dotyku. Dodatkowo kosmetyk ten nie był testowany na zwierzętach i został wyprodukowany w Polsce, co dla mnie jest szczególnie istotne ponieważ bardzo staram się wspierać polskie marki, nie tylko kosmetyczne ale wszystkie w ogóle.

Podsumowując, muszę powiedzieć, że jest to must have dla wszystkich fanek rozświetlaczy i nie tylko. Jeżeli jesteś w tym temacie osobą początkującą i dopiero szukasz idealnego odcienia dla siebie to warto zakupić ten produkt ze względu na duży przekrój barw jaki oferuje. Oprócz tego jest to kosmetyk łatwo dostępny i stosunkowo nie drogi (bardzo dobre przełożenie ceny do jakości). Gorąco polecam! Dajcie znać, czy miałyście już z nim do czynienia i co o nim myślicie. Buziaki!


LISTA PRZYDATNYCH LINKÓW:
Wibo Shimmers Kit - Rossmann
rozświetlacz Lovely - moja opinia

43 komentarze:

  1. Byłam ciekawa tego produktu, teraz widzę, że jest niezły! ;)

    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wgląda fajnie, ja natomiast mam obecnie 3 rozświetlacze w tym swój ulubiony i do tego może 3 razy w miesiącu się nimi pomaluje więc nie kusi mnie na tyle by się za tą paletką rozglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory bardzo mi się spodobały! Jednak nie mogłam jej znaleźć u siebie w rossmannie :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie maluję, więc nigdy nie używałam takie lub innej paletki. Może kiedyś. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka wygląda bardzo ciekawie. Ma świetne kolory być może się skuszę :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki z paletki! <3



    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje sie byc fajny :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuje zakup jakiegoś rozświetlacza i myślę o nim.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że ci się sprawdza. Dziwne, że Wibo jako polska marka wypuszcza takie ciemne kolory. Używałabym tylko jednego, reszta niezbyt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba sobie to kupie. Bardzo dziękuję za recenzje :) U mnie również pojawił się nowy post. Zapraszam i pozdrawiam serdecznie http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/04/coachella-2017-mix-zdjec.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory, ale nie używam produktów od wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka prezentuje się rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować KO-NIE-CZNIE! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiałam się nad zakupem tego produktu podczas promocji w Rossmanie. Ostatecznie zrezygnowałam i muszę przyznać, że teraz żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow that palette looks so beautiful!!!


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  16. That palette looks amazing :)) Great post :))

    Do you like to follow each other? If you like lieve comment on my blog :))


    New post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory jak najbardziej trafiają w mój gust! Sama z pewnością kupiłbym taką paletkę jakbym ją zobaczyła w jakimś sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda zachęcająco :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna paleta, piękne kolory ^^

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie!
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam i sama nie wiem na jaki kolor sie zdecydowac - moze to byloby dobre rozwiazanie :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nie kupowałam rozświetlaczy ale mam w planach i myślałam, nad tym z Lovely, chociaż teraz już sama nie wiem

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dorwałam ta paletkę tą wyświetlaczy, podczas promocji Rossmanna. O dziwo nie było chętnych na te rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory bardzo fajne, zakup chyba udany :) Ja nie uzywam rozświetlaczy, ale wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama zastanawiałam się nad zakupem tej paletki ;) Wibo naprawdę ma niezłe kosmetyki! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O jacie przecudowny rozświetlacz! *.*
    Co powiesz na wspólną obserwację? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna musi być ta paletka. Kolory wyglądają ciekawie, chyba zastanowię się na jej kupnem :) Dzięki za recenzję :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wesołej majówki, miło spędzonego czasu Kochana!


    Obserwuję i liczę na to samo :*

    Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa opinia, choć osobiście raczej nie przekonam się do Wibo :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ❤
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta paletka wydaje się byc naprawdę fajna! Nie zawsze tanie kosmetyki muszą być gorsze od tych z wyższej półki, nie raz się o tym przeonałam. Pewnie przetestuję ją za jakiś czas ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa paletka, może zdecyduję się ją wypróbować :)
    Pozdrawiam i Zapraszam na nowy wpis http://lovvellyy.blogspot.com/2017/05/lash-volution-serum-do-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne kolory w paletce. Piszesz z niezwykłą lekkością. Podoba mi się to i oczywiście obserwuję, bo jakżeby inaczej ;) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne kolory ma ta paleta :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne ma kolorki chyba champagne najbardziej mi się podoba :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądaja nieźle, ja jednak jestem fanką Mary Lou ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  36. spory zestaw, szkoda, że nie używam raczej rozświetlaczy :p

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozświetlacze wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slavic Girl , Blogger